Contact Manager
Pracoviště s plným přístupem ke službám
Uživatel má telefon vedle svého počítače, připojeného do LAN. Může využívat:
Pracoviště bez telefonu
Uživatel přistupuje do systému přes LAN nebo internet. Má k dispozici:
Sdílení dat mezi pobočkami
V případě lokální instalace jsou data o telefonním provozu z ústředny ATEUS-OMEGA předávána serveru a ten je využívá pro lokálně připojené klienty.
Pro firmy s více pobočkami může ATEUS-CONTACT MANAGER pracovat v plně síťovém režimu, kdy jsou data ukládána a zpracovávána centrálním serverem, ke kterému klienti přistupují prostřednictvím internetu (např. s připojením přes ADSL nebo LL Net). Centrální server může spolupracovat s ústřednami na všech pobočkách, takže lze využívat všech funkcí systému, včetně Kontaktního centra, Call Centra nebo Dispečinku.
Moduly
ATEUS-CONTACT MANAGER je tvořen vzájemně propojenými moduly, které umožňují sdílení informací, plně definovatelné uživatelem.
Kalendář - Praktický a přehledný plánovací kalendář s volitelným pohledem na den týden nebo měsíc. Systém umožňuje spojit kalendáře více uživatelů v jeden přehled a tak získat informace o ostatních spolupracovnících. Funkce Informovat a Připomenout umožňuje zasílat e-mail nebo SMS jako varování na existující resp. blížící se termín. Funkce Opakování termínu je výborná pro neustále se opakující porady, ale také pro připomenutí např. narozenin.
Kontakty - Databáze firemních nebo osobních kontaktů jednotlivých uživatelů. Každý uživatel si může uspořádat své kontakty do libovolného počtu složek. V kontaktech lze vyhledávat podle všech položek a to fulltextově.
Firmy - Centrální přehled o jednotlivých obchodních partnerech. V každém z ostatních modulů lze k jednotlivé informaci přiřadit firmu z databáze Firem. Díky tomu je možné vytvořit celkový pohled na všechny Události, Úkoly, e-maily, SMS a Termíny schůzek, které byly zaznamenány pro vybranou firmu.
Úkoly - Modul evidence úkolů je připraven pro plánování, kontrolu rozpracování a plnění úkolů jednotlivými pracovníky. Účastníky úkolu se může stát i více pracovníků současně. Jednotlivé úkoly je možné členit do libovolných stavových skupin. Systém umožňuje automatické připomenutí blížícího se termínu plánovaného ukončení úkolu.
Události - Seznam informací o tom, co se právě děje. Události lze členit do libovolných skupin. Takže je např. možné zapisovat všechny došlé telefonní hovory nebo zapsat informaci, že si některý klient přál zaslat ceník. Zároveň se zápisem Události lze automaticky vyplnit Úkol, popřípadě Termín v Kalendáři
Komunikace - Nástroje pro obsluhu hlasové, faxové, e-mailové a SMS komunikace.
Dokumenty - Nástroje pro správu, ukládání a download dokumentů.
Technická data
Telefonní ústředna
Software
Zabezpečení