........Helios - dveřní komunikátory
2N dveřní komunikátory (dveřní telefony, domácí interkomunikační zařízení) jsou obousměrná komunikační zařízení, která mobou být připojena na jakýkoliv typ pobočkové telefonní ústředny. Používají se pro volání od vstupních dveří na telefon v kanceláři.   2N dveřní telefony jsou připojeny ...
Alcatel Premium Reflexes
  Přehled Vlastnosti Výhody pro uživatele Technická specifikace Přehled Inovativní přístroje Premium Reflexes ocení uživatelé, kteří často telefonují a jsou závislí na efektivním komunikačním nástroji . Jednou z výhod tohoto přístroje ...
PBX Alcatel = hlas + internet
  Řešení Alcatel OmniPCX Office usnadňuje práci s internetem díky tomu, že integruje všechny nutné síťové komponenty v jediném řešení. Není potřeba zavádět složitou infrastrukturu heterogenních materiálů. Správa je tak mnohem jednodušší. Alcatel OmniPCX Office je řešení typu "vše v jednom" ...
Helios
Helios je inteligentní dveřní komunikátor nové generace, který nahrazuje tradiční dveřní vstupní systém. Díky svému designu, modularitě a vlastnostem se toto interkomunikační zařízení těší vysoké poptávce.     Helios je dveřní vstupní systém v portfoliu společnosti 2N TELEKOMUNIKACE ...
ATEUS - OMEGA a její možnosti
Telefonní ústředna ATEUS-OMEGA Připojení do veřejných sítí ISDN a GSM Automatický výběr operátora podle ceny LCR Standardní služby moderní digitální ústředny Jste menší nebo střední dynamická společnost, penzion, škola, úřad, výrobní ...
PC telefonie
  PIMphony pro Alcatel OmniPCX Office je výkonný telefonní asistent na bázi PC, poskytující optimalizovanou správu hlasové pošty. Toto řešení bylo vytvořeno pro týmovou práci a obsahuje dohlížecí okno a asistentské okno pro ty, kteří uskutečňují velký počet hovorů. Řešení PIMphony ...
Dispečink zásilkové služby TOPTRANS České Budějovice
Regionální centrum zásilkové služby TOPTRANS v Českých Budějovicích využívá pro komunikaci systém postavený na ústředně ATEUS-OMEGA. Telefonní spojení představuje pro firmu základní způsob kontaktu se zákazníky a zároveň efektivní nástroj pro operativní řízení pracovníků v terénu. V ...
CIVA Trans České Budějovice
Na žádost zákazníka bylo ve firmě CIVA Trans s.r.o. v Českých Budějovicích zřízeno moderní zákaznické centrum vybavené komunikačním systémem ALCATEL. Tento plně digitální systém zajišťuje všem účastníkům přenos hlasových, textových a navíc ještě datových zpráv, protože zařízení zároveň ...
Klientské centrum Oberbank Písek
Filiálka Sparkasse Mühlviertel - West banky a.s., pobočky České Budějovice v Písku využívá pro komunikaci již dva roky systém ATEUS-OMEGA. Celkem sedm pracovišť, napojených na několik telefonních linek, by nebylo nijak výjimečným řešením, kdyby se ve velmi krátké době nezměnilo v moderní ...


 

MALAFA SERVIS - telekomunikace  (2000 - 2011) Všechna práva vyhrazena.

Home Obsah Zeptejte se nás Servis Kontakt
O firmě Servis Kontakty na nás Dveřní komunikátory Helios GSM brány GSM EasyGate GSM Isdn GSM GATE 19' VoIP/GSM brány GSM BlueTower GSM OMIKRON GSM BlueStar Aplikační možnosti Komunikační systémy Alcatel OmniPCX Řešení hlasové komunikace Call server Call centrum Sítě VoIP Telefonní terminály Stolní telefony PC telefonie Konvergované řešení Nabízené výhody Řešení datové komunikace Jednoduchost a výkonnost OMEGA Omega Business Omega Basic Omega software Contact Manager Omega VOIP modul Systémový telefon NETSTAR Modely Netstar Telefonní služby Služby terminálů Telefony 2N StarPoint Typy telefonů Funkce Ovládání Příslušenství GSM doplňky Jištění proti přepětí Handsfree sady Technická specifikace Reference EZS systémy EZS Jablotron EZS Siemens CCTV systémy Kamery AXIS AXIS fixní AXIS fixní dome AXIS fixní termo AXIS PTZ dome Kamery IQeye IQeye Alliance IQeye 700/750 IQeye Sentinel IQeye Dome IQeye 4 IQ manager