Digitální telefony

Kompletní řada digitálních telefonů Alcatel Reflexes™ je navržena za účelem zefektivnění komunikace. Společnost Alcatel zkombinovala špičkové telefony, počítačové komponenty a IP (řada IP-Reflexes™) spolu se svými bezkonkurenčními zkušenostmi na poli ergonomických uživatelských rozhraní. Výsledkem je řada telefonů, které se vyznačují snadno ovladatelnými funkcemi, jejichž společným cílem je posílit produktivitu a zároveň snížit náklady na instalaci, školení a podporu. Řada Alcatel ReflexesTM nabízí jedinečnou instalační flexibilitu díky unikátní řadě zásuvných modulů společnosti Alcatel. Tyto moduly přeměňují telefony Reflexes TM na telefony využívající IP nebo DECT desktop. Díky zásuvným modulům lze k telefonům Reflexes TM připojit další komunikační nástroje, jako jsou analogová a ISDN zařízení a terminály Reflexes TM.

 PC telefonie

Aplikace PIMphony pro Alcatel OmniPCX Office je osobní komunikační správce, který spojuje dva z nejpoužívanějších obchodních nástrojů - počítače a telefony - za účelem poskytnutí výkonného, snadno ovladatelného telefonního pomocníka, který dokáže řídit každodenní telefonní úkoly. Aplikace PIMphony nabízí kompletní sadu telefonních služeb, včetně záznamu hovorů, hlasové schránky a nastaveného monitoringu, které jsou trvale k dispozici na PC, bez ohledu na to, jaká aplikace běží. Kromě toho, firemní databáze kontaktů, které interagují s aplikací PIMphony, poskytují optimální služby. Aplikace PIMphony zlepšuje interakci se zákazníky a služby, zvyšuje osobní i týmovou produktivitu a optimalizuje investici do řešení Alcatel OmniPCX Office tím, že do telefonních služeb přidává novou dimenzi.

 Mobilita (DECT)

Mobilita v komunikaci je životně důležitý prvek pro úspěch v dnešním prostředí businessu. Mobilita v rámci firmy je klíčem k větší efektivitě zaměstnanců a větší spokojenosti zákazníků. Řada Alcatel Mobile Reflexes™ nabízí všechny výhody řešení Alcatel OmniPCX Office na přenosném telefonu. Kromě toho je v telefonu vestavěna řada funkcí, včetně lepší ergonomiky, velkého grafického displeje, integrovaného reproduktoru a konektoru na sluchátka pro zvýšení pohodlí a lepšího používání.

 Přenos hlasu přes IP (VoIP)

Je určitě rozumné přenášet hlas a data v rámci jedné infrastruktury. Tento přístup snižuje nákladné hlasové hovory mezi pracovišti a zjednodušuje kabeláž na pracovišti tím, že telefony a počítače jsou připojeny ke stejnému kabelu. Navíc, bez ohledu na kontext- ať se jedná o ústředí, pobočky, pracovníky z domova či v terénu - hlasové služby jsou konzistentní. Call server v rámci Alcatel OmniPCX Office zajišťuje toto všechno a ještě více, dokonce i nákladově efektivní přístup k tradiční hlasové komunikaci (PSTN, ISDN a analogové telefony), díky předinstalované mediální bráně.

 Call server

Call server v rámci Alcatel OmniPCX Office představuje nejmodernější firemní telefonní zařízení s uvítacím pozdravem pro volající. Každý uživatel Reflexes dostane k dispozici službu hlasové pošty a osobního asistenta. Sofistikovaný systém pozdravu na úrovni firmy byl vytvořen tak, aby rozlišoval mezi různými typy volajících. Hovory lze přesměrovat na předem definované terminály řady Reflexes či pracovních skupin. Pokud není odpověď, hovory mohou být přesměrovány na automatickou spojovatelku nebo na jiné pracoviště. Jinými slovy, vše směřuje k tomu, aby telefony byly nejen chytré, ale i snadno ovladatelné.