Telefonní ústředny ATEUS Omega se mohou pochlubit nejširší nabídkou doplňkového softwaru na českém trhu. Jako jedni z mála výrobců zahrnujeme již do ceny ústředny program monitorující veškerý provoz na ústředně, program pro jednoduchou obsluhu ústředny a především program CTI telefonie, který umožňuje volání telefonu prostřednictvím PC, jednoduché vytáčení, správu databáze volaných, přijatých, nepřijatých čísel a kontaktů. V podstatě se jedná o jednoduché CRM řešení a to vše v základní ceně ústředny. To vše je možné díky spojení ústředen ATEUS Omega s lokální datovou sítí prostřednictvím XAPI rozhraní. V bohaté softwarové nabídce dále naleznete účtovací programy, programy pro nahrávání hovorů nebo SMS server pro posílání a příjem SMS zpráv. Nejnovějším přírůstkem do široké nabídky je Voicemail - centrální hlasový záznamník a Automatická spojovatelka - IVR řešení, které znáte z bankovních domů, mobilních operátorů - tedy ze všech významných firem. To vše Vám nyní nabízíme i my a za cenu více než příznivou.
Vlajkovou lodí společnosti je CRM řešení, Contact Manager. Jedná se o špičkový program, který propojuje všechny moderní komunikační kanály (e-mail, telefony, SMS ) s databázemi zákazníků, produktů nebo zaměstnanců. Program lze dynamicky upravovat a vytvořit tak produkt šitý Vaší firmě na míru.
ATEUS - CONTACT MANAGER
Představuje nejmodernější technologii sdružující všechny informační kanály jako e-mail, SMS, hlas a fax, poskytuje on-line přístup ke všem informacím. (základní licence pro 5 uživatelů). Společná databáze, jednoduchý přístup, - ideální rozhraní pro telefonní kontakt firmy se zákazníky - výkonné řešení pro obsluhu "zelených linek" - evidence zakázek a obchodních případů - dispečerské pracoviště, společné plánování času, SMS server a mnoho dalších funkcí. |